• امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
کل 72 امروز 0
0
معاون سیاسی سپاه امام صادق (ع) بوشهر مطرح کرد:

خیزش دانشجویان غربی نتیجه نامه‌های رهبر انقلاب

  • کد خبر : 749
  • ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۱
خیزش دانشجویان غربی نتیجه نامه‌های رهبر انقلاب
معاون سیاسی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: نتیجه دو‌نامه دیروز رهبر انقلاب اسلامی به عموم جوانان در کشورهای غرب خیزش امروز دانشجویان جهان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «پرراس دشتستان »،حیدر بردبارنسب معاون سیاسی سپاه امام صادق(ع) در گفتگو با خبرنگار سیاسی سپاس با اشاره به دو نامه رهبر انقلاب به عموم جوانان کشورهای غربی اظهار کرد: شاید زمانی‌که رهبر انقلاب دست به سلاح شدند و روایتی را در جنگ روایت‌ها به زیبایی برای عموم‌ جوانان غربی تشریح کردند کمتر کسانی ارزش این اقدام را متوجه شد.

وی گفت: حال با دیدن اتفاقات اخیر در خیزش دانشجویان کشورهای غربی به عمق این حرکت هوشمندانه که قطعاً از ذهن‌ها و قلب‌های آرام و دل‌های پاک می‌جوشد، پی می‌بریم.

معاون سیاسی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر خاطرنشان کرد: نامه اول رهبر انقلاب در یکم بهمن‌ماه سال ۱۳۹۳ مصادف با ۲۰۱۵ میلادی خطاب به عموم جوانان در اروپا و آمریکای شمالی در پی حوادث تروریستی در فرانسه که توسط گروه تکفیری داعش که با برنامه‌ریزی استکبار‌جهانی و صهیونیسم بین‌الملل انجام شد تا چهره مسلمانان را در اذهان مردم کشورهای غربی مخدوش نماید و مسلمانان را به جهان به عنوان یک تروریست معرفی کنند.

بردبار با بیان اینکه این نامه همانند یک موشک نقطه‌زن به بزرگ‌ترین سرمایه جوامع غربی یعنی قلب و اندیشه جوانان اروپا و آمریکا اصابت کرد و تاروپود روایت‌های سراسر دروغ حاکمان غرب را در هم کوبید یادآور شد: در این نامه رهبر انقلاب با هوشمندی بعد از تشریح واقعیت صحنه، دو درخواست را خطاب به جوانان ‌کشورهای غربی مطرح کردند.

معاون سیاسی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر خاطرنشان کرد: ایشان در نامه اول بیان داشته بودند بدون واسطه نسبت به دین اسلام تحقیق کنند و بهترین منابع برای تحقیق قرآن و زندگی پیامبر اسلام را معرفی کردند و از آن‌‌ها درخواست کرده بودند که اجازه ندهند چهره‌ها و حاکمان سخیف بین آن‌ها و واقعیت فاصله بیاندازند.

وی گفت: دومین نامه رهبر انقلاب نیز در تاریخ ۸ آذر ۱۳۹۴ در پی تشدید عملیات‌های تروریستی داعش در فرانسه همانند خورشید ذهن‌های آشفته جوانان غربی را روشن کرد.

بردبار  افزود: ایشان در این نامه که به‌صورت مفصل به بیان مبانی دین اسلام، منطق ضالمانه استکبارجهانی و رفتارهای حاکمان غربی اشاره شده بود عنوان کرده بودند؛ چگونه ممکن است از یکی از اخلاقی‌ترین و انسانی‌ترین‌ مکاتب دینی جهان که در متن بنیادین خود، گرفتن جان یک‌ انسان را به مثابه‌ی کشتن همه بشریّت می‌داند از آن زباله‌ای مثل داعش بیرون بیاید؟

معاون سیاسی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: با این اقدام هوشمندانه رهبر انقلاب اسلامی جوانان غربی که آینده کشورهای خود هستند را به تأمل و تفکر دعوت کرد.

وی افزود: حال بیش از ۲۰۰ روز از جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین و غزه بعد از عملیات «طوفان‌الاقصی» می‌گذرد و دانشجویان کشورهای غربی با دیدن این صحنه‌ها در ذهن خود اتفاقات تلخ و تأسف بار سال ۱۹۶۰ و جنگ‌های ویتنام و ظلم‌های نظام آپارتاید آفریقای جنوبی را به‌یاد می‌آورند.

معاون سیاسی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با بیان اینکه دانشجویان غربی به‌یاد می‌آورند که خیزش‌ها و حرکت‌های دانشجویی آن زمان چگونه باعث شد حاکمان آن‌ها در آمریکا مجبور به توقف جنگ شوند مطرح کرد: اکنون دانشجویان با دیدن این همه جنایت در غزه توسط رژیم کودک‌کش صهیونیسم و حمایت کشورهای غربی به ویژه آمریکا، دانشجویان بر مبنای اصول انسانی و آزاده‌خواهی به‌‌‌پا خواستن و روزانه شاهد گسترش این اعتراضات و خیزش‌های حمایت از مردم مظلوم فلسطین هستیم.

بردبار با تأکید بر اینکه حاکمان آمریکا که فریاد و ادعای آزادی بیان‌شان گوش جهانیان را کَر کرده است اظهار کرد: حاکمان آمریکایی در اولین روزهای خیزش اقدام به ورود نظامی به دانشگاه‌ها و دستگیری دانشجویان‌ کردند؛ ولی به افزایش این تجمعات تاکنون نتوانسته‌اند این‌حرکت‌ها را متوقف کنند.

وی افزود: شفاف‌سازی وضعیت مالی دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از شرکت‌های خرید سلاح و تجهیزات نظامی کمک به رژیم اشغالگر، متوقف‌کردن حمایت‌های آمریکا از رژیم صهیونیستی و حمایت از کشورهای مخالف رژیم و توقف فوری جنگ در غزه از جمله درخواست‌های دانشجویان غربی در این خیزش است.

معاون سیاسی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود این خیزش‌ها به تمام کشورهای اروپایی، آسیایی و شرقی تسری پیدا کند و تا زمانی که باعث توقف اقدامات نسل‌کشی رژیم صهیونیستی نشوند دانشجویان آرام‌ نگیرند.

منبع:سپاس

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://parras.ir/?p=749

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.