• امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
کل 72 امروز 0
0
وصیت ستاره‌های خلیج فارس/ شهید علیرضا حسام زاده؛

ارزنده‌ترين زينت زن حفظ حجاب است

  • کد خبر : 779
  • ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۰
ارزنده‌ترين زينت زن حفظ حجاب است
شهید «علیرضا حسام زاده» در وصیت‌نامه خود می‌نویسد: بزرگترين افتخار می‌دانم كه در راه خدا و سرور شهيدان حسين(ع) قدم گذاشته كشته شوم.

به گزارش خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «پرراس دشتستان»؛ شهید علیرضا حسام‌زاده دروصیت‌نامه خود آورده است: با عرض سلام و درود فراوان بر امام زمان (عج) و نائب برحق او امام خمينی و سلام بر ملت شهيد پرور ايران و سلام و درود فراوان بر خانواده عزيزم اميد است اين وصيت‌نامه به دست شما برسد و به آن عمل شود. اول اميد است كه با رفتن فرزند خودتان احساس ناراحتی به خود راه ندهيد كه اين راه حق است او برای رضای خدا قدم در اين راه مقدس گذاشتم ما را شهيد شدن در راه او همان كسي كه جان تمام انسان‌ها بدست اوست باكی نيست و بزرگترين افتخار می‌دانم كه در راه خدا و سرور شهيدان حسين(ع) قدم گذاشته كشته شوم اميد است در اين راه نگران نباشيد اگر فرزند و دوستان را در راه خداوند و ديگر فرزندان خود حساب كرده و به اسلام هديه نماييد پس ناراحتي چرا؟ مادر عزيزم خداوند ترا بيامرزد و اميد است شما مرا حلال كنيد.

مادر عزيزم تو را به مهدی قسمت می‌دهم در سوگم ننشيني و بر من گريه نكنی اگر من را دوست داری لباس نو به تن كن و برای من گريه نكن انگار عروسي داريد چون من شهيدم و خداوند وعده كرده گناه شهيد بخشيده مي‌شود در ضمن هر كس از اقوام يا از خانواده خودمان خواست ازدواج كند بخاطر من برنامه خود را عقب نيندازند و بخصوص نصرالله را بگوئيد تا ازدواج كند اميد دارم كه همگي زندگی خوشی داشته باشيد و اگر امكان داشته من مدتی روزه و نماز بدهكارم هركس توانست بجايم انجام دهد وبا بچه هاي همكلاسی ديگر و دوستانم سلام مرا برسانيد و بگوييد تا می‌توانيد در راه اسلام مبارزه كنيد و گول منافقين را نخوريد و به اميد پيروزی اسلام به فرماندهی امام زمان مهدی (عج) و نابودی كفر در سراسر جهان و مرگ بر دشمنان اسلام. من جوان بودم ورفتم مرا ياد كنيد همه با سوره الحمد مرا شاد كنيد.
ای زن از فاطمه به شما اينگونه خطاب است   ارزنده ترين زينت زن حفظ حجاب است.
از همه زن‌ها مي‌خواهم كه حجاب را رعايت كنند. ضمنا مرا كنار قبر عباس (ابوالفضل) طاهری به خاک بسپاريد و هفته‌ای يک بار در قبرستان به من سر بزنيد و سوره الحمد بخوانيد مادر جان برای من به سوگ ننشين چون من امانتي بوده‌ام كه خداوند به دست تو سپرده و تو هم آن‌ را به آن سالم پس دادی براي من ناراحت نباش اگر من را دوست داری خوشحال باش تا روحم شاد باشد.

منبع:سپاس

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://parras.ir/?p=779

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.