• امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
کل 72 امروز 0
0
امام جمعه موقت شهرستان دشتستان:

شهید مطهری پرچم‌دار جهاد تبیین بود

  • کد خبر : 792
  • ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۲
شهید مطهری پرچم‌دار جهاد تبیین بود
امام جمعه موقت شهرستان دشتستان گفت: شهید مطهری به معنای واقعی کلمه پرچم‌دار و علم‌دار جهاد تبیین بود.

حجت‌الاسلام و المسلمین ابوذر شاد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «پرراس دشتستان»؛ با ابعاد شخصیتی شهید مطهری پرداخت و اظهار کرد: شهید مطهری به ‌عنوان استادی که در آن برهه‌ی حساس زمانی به خوبی توانست در عرصه‌ی تبلیغ دینی، اطلاع‌رسانی دینی فعالیت کند.

امام جمعه موقت شهرستان دشتستان با اشاره به اینکه شهید مطهری به معنای واقعی کلمه پرچم‌دار و علم‌دار جهاد تبیین بود گفت: شهید مطهری زمینه‌های خودسازی و تزکیه نفس و علم و دانش و فراگیری علوم را در خود به معنای واقعی کلمه ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه شهید مطهری به سلاح علم و تقوا مسلح بود افزود: سلاح علم و تقوا یکی از رازهای موفقیت استاد مطهری بود.

حجت‌الاسلام شاد با بیان اینکه شهید مطهری در مسیر احیا و اعتلای انقلاب و اسلام ناب محمدی بود افزود: وی یک انسان به تمام معنای واقعی نظریه‌پرداز برای انقلاب‌اسلامی بود.

امام جمعه موقت شهرستان دشتستان تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های برجسته شهید مطهری مبارزه با فساد ، خطری که همواره و همچنان جوانان ما دختران و پسران ما مردم ما امت اسلامی را تهدید می‌کند بود.

وی یادآور شد: آن چیزی که فرهنگ قرآنی و آیات الهی از آن تعبیر می‌شود اسلام التقاطی است که در آن شرایطی که عده‌ای روشن‌فکرنما آمده بودند به صحنه تا بتوانند احکام حوزه‌های اسلام را در حوزه‌ی حقوق زن در عرصه حجاب زیر سئوال ببرند شهید مطهری آمد و آبروی خود را گذاشت و به معنای واقعی کلمه تبیین کرد.

وی در ادامه افزود: دشمنان ما تلاش می‌کنند با آمیخته‌ای از اسلام و غیراسلام مکاتب سیاسی حزب‌های سیاسی بتوانند پرونده‌ی اسلام و اسلامیت را ببندند آن‌ها هدفشان اسلامیت است و برای این کار چون می‌دانند که مردم ما متدین هستند نمی‌توانند خیلی واضح و عریان و خیلی مستقیم وارد صحنه بشوند حجاب را یک‌شبه بگیرند وسایل آموزه‌های دینی را می‌بینند لذا می‌بینند که با انتقاد جلو می‌آیند می‌گویند دلت پاک باشد نمی خواهد حجاب داشته باشید یا حجاب به آن معنا داشته باشید.

امام جمعه موقت شهرستان دشتستان گفت: شهید مطهری آمد تا با اسلام آمریکایی مقابله کند و اسلام ناب محمدی را‌ عرضه کند.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://parras.ir/?p=792

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.